rss

VW tinteste 10% din piata Indiei in 4-6 ani

  1. 14/12/2009
  2. Categoria: VW
  3. Tags: crestere, India, Vw


Volkswagen AG, care recent a avut preluat un pachet de actiuni in cadrul Suzuki Motor Corp
doreste sa-si intensifice prezenta in India. Noul programul are ca scop cresterea cu 8 la suta la 10 la suta din cota de piata a tarii in urmatorii patru-sase de ani.

Producatorul german a lansat saptamana trecut noul Polo, care a avut debutul european la inceputul acestui an, la uzina sa din India de vest. Acesta a spus ca vede necesitatea pentru masini mai mici pe piata indiana.

"Stim ca avem nevoie de o masina sub nivelul lui Polo", a spus Jochem Heizmann, un membru al consiliului de administratie al Volkswagen.

Planul lui VW si Suzuki este sa dezvolte masina mici, care sa coste intre 4.300 dolari si 5.400 dolari pentru piata Indiana.

Heizmann a declarat ca VW cauta in prezent diverse oportunitati de sinergii cu Suzuki, fara insa a da detalii. El a adaugat ca producatorul ar putea lua in considerare aducerea in India a celei mai ieftinae masini in planurile sale de viitor, minicar-ul Up, care se asteapta sa fie estimat la un pret de aproximativ 8.800 dolari in cazul in care debuteaza in 2011.

Acesta a stabilit un obiectiv de a localiza productia in India la aproximativ 80 la suta in doi sau trei ani de la nivelul actual de aproape 50 la suta si urmareste sa ofere masini la preturi mai competitive.

Uzina din Vest, care are o capacitate anuala de 110.000 de autoturisme, va produce trei modele - Polo, Skoda Fabia si un break - care va fi lansat in a doua jumatate a anului 2010.

Polo, care a fost numit masina anului 2010 in Europa  este de asteptat sa inceapa vanzarile in martie 2010.

Compania se asteapta sa isi extinda reteaua de comercianti din India la aproximativ 200 de showroom-uri pentru Volkswagen, Skoda si marcile Audi, in urmatorii doi-trei ani.

Vizualizari: 1184