© 2024 Auto.ro
In anul 2009 Volkswagen a vandut in China cu 36,7% mai multe masini decat in anul precedent, rezultate sustinute de cele peste 1.400.000 de unitati inmatriculate.Desigur, aceste cifre impresioneaza, insa constructorul auto nu a reusit sa depaseasca liderul de piata, General Motors, care a afisat vanzari in crestere cu 66,9% in aceeasi perioada.
Analizat situatia pe branduri, Volkswagen a cunoscut o evolutie de 32,4% comparativ cu anul 2008, fiind inmatriculate 1.110.000 de exemplare. Skoda detina suprematia, cu o crestere de 106,7% fata de 2008. Nici Audi nu se dezminte, constructorul auto reusind sa vanda cu 32,9% mai mult decat in anul anterior.
Obiectivele germanilor pe piata din China sunt optimiste, aceastia intentionand sa comercializeze 2 milioane de vehicule pana in 2018. Iar pentru a-si atinge scopul, grupul auto planuieste sa lanseze aici sapte modele noi in urmatorii ani.