© 2024 Auto.ro
Volkswagen, impreuna cu partenerul sau local FAW, pregateste un brand auto destinat pietei din China care se va numi Kaili. Modelele propuse de FAW-Volkswagen Automotive vor fi exclusiv cu propulsie electrica.
Tara Marelui Zid a devenit din ce in ce mai importanta pentru producatori de masini care incheie contracte cu parteneri locali in speranta ca vor reusi sa acapareze cat mai mult din generoasa piata chineza. Urmand aceeasi reteta, Volkswagen a batut palma cu FAW, punand astfel bazele unui joint-venture.
Se pare ca brandul Kaili, sub tutela caruia VW va lansa autoturisme ce zero emisii, isi va primi in curand primul membru. Potrivit unor informatii oferite de Ministerul chinez al Industriei, Informatiei si Tehnologiei, cei doi parteneri au inregistrat deja un automobil electric.
Un rol important in crearea acestor legaturi il are statul chinez, care incurajeaza colaborari ce dau nastere unor branduri noi.
Volkswagen a vandut 1,51 milioane de masini in China anul precedent, in crestere cu 35,5% fata de cele 1,12 milioane unitati comercializate in 2009. De cealalta parte, livrarile catre clientii europeni au inregistrat o usoare scadere de 1,2% in aceeasi perioada.