© 2024 Auto.ro
In ciuda recesiunii economice globale si a prabusirii majoritatii pietelor auto, producatorul din Ingolstadt este increzator in faptul ca isi va atinge target-ul de vanzari propus la inceputul acestui an, stabilit la circa 900.000 de unitati.
In 2008 Audi nu a fost departe de aceasta cifra, depasind pentru prima data in istoria sa pragul celor 1 milion de masini comercializate.
In primele noua luni ale lui 2009, Audi a vandut 705.300 de masini, ceea ce reprezinta o scadere de numai 7,5% comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Luna trecuta minusul a fost chiar si mai mic, cele 88.600 de vehicule instrainate fiind cu 6,8% mai putine decat numarul consemnat in septembrie 2008.
Totusi, chiar daca liderii sai se declara multumiti de aceasta performanta, Audi nu se poate culca pe o ureche: BMW, numarul unu mondial in topul producatorilor premium si, totodata, marele sau rival, a vandut in cea de-a noua luna a anului 122.354 de unitati, cu 0,7% mai multe decat in septembrie anul trecut.