© 2024 Auto.ro
Abia ce-au amutit trambitele din ziua prezentarii noului kit B&B dedicat lui Audi Q7 V12 TDI, ca tunerul din Siegen-Birlenbach recidiveaza cu un produs similar, destinat, de data aceasta, lui Audi A5 Cabrio.
Jantele de 20 de inch, look-ul agresiv si suspensiile ajustabile fac toate parte din meniu, astfel incat va invitam sa va concentrati atentia pe ceea ce se petrece sub capota.
Si asta pentru ca inginerii germani nu au “iertat” nici motor important din gama, incepand cu agregatul turbo de doi litri ce ajunge, intr-o prima faza, la 250 CP si 400 Nm (211 si 350 Nm in serie).
Nu este totusi cazul sa ne oprim aici, avand in vedere ca mai sunt inca trei stagii de preparare in urma carora propulsorul poate dezvolta 260, 295 sau 310 CP. Pe langa chip-tuning, cei care aleg sa joace pe mana ultimei trepte castiga si alte modificari importante, precum instalarea unui sistem de admisie modificat si a unui turbocompresor nou.
Prea putin totusi... daca vor avea de infruntat un S5 Cabrio preparat in atelierele B&B: de la 333 CP si 440 Nm, motorul V6 turbo ajunge la 415 CP si 520 Nm. Nu stim deocamdata de ce este in stare o asemenea decapotabila, dar ceva ne spune ca pana si cele mai rezistente freze vor trebui sa plece steagul.
Si fanii diesel vor fi fericiti sa afle ca B&B are “sacul” plin cu oferte pentru ei. Spre exemplu, indivizii care au decis sa aiba incredere in agregatul “doi-zero” TDI de 170 CP si 350 Nm, pot face o vizita la sediul tunerului pentru a-si instala unul dintre cele doua kit-uri propuse: unul care mizeaza pe 200 CP si 400 Nm si un altul care pluseaza pana la 220 CP si 420 Nm.
Intre timp, pentru mai marele V6 TDI a fost rezervat un kit “basic” de 280 CP si 585 Nm, ce nu are decat doi “sefi” – un program de optimizare ce obliga “motorina” sa trimita catre roti 300 CP si 600 Nm si un varf de gama ce adauga in discutie inca 25 CP si 40 Nm. Choose your weapon...