© 2024 Auto.ro
Versiunea topless a lui Audi R8 a fost surprinsa in teste in Gemania fara niciun camuflaj. Aceste ultime imagini ale automobilului ne dezvaluie o cabrioleta care s-a pricopsit cu un pavilion textil conventional, dar care nu mai afiseaza prizele lamerale din aluminiu, de pe laterale, semnul distinctiv al lui R8. Motorul va fi un V10.
foto - copyright Automedia
Audi se pregateste sa lanseze versiunea cabrio a lui R8 la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie. Sursele noastre au confirmat faptul ca nu vor exista alte fotografii teaser in avans cu Audi R8 Spider, astfel ca aceste fotografii spionate sunt foarte aproape de modelul real ce va fi prezentat la salon.
Schimbari majore ale noului Spider, care va intra in productie, sunt prizele de aer aditionale, pozitionate in spatele scaunelor la fel ca si perechea de rollbars, cu rol de protectie impotriva rasturnarii. Locatia busonului rezervorului a fost, de asemenea, schimbata din cauza lipsei stalpilor spate, in timp ce modificarile de sub caroserie au inclus rigidizarea sasiului, conditie obligatorie la cabriolete.
Similar cu varul sau mai scump, Lamborghini Gallardo, Audi R8 Spyder va dispune de un acoperis textile cauciucat. Oficialii Audi au punctat faptul ca toate cabrioletele ce ies pe poarta fabricii sunt acoperite cu material textil diferit de cele metalice preferate de BMW sau Mercedes-Benz. Materialele folosite pentru constructia acoperisului textile sunt bine isolate astfel ca nu exista diferente notabile vizavi de zgomote, confort interior, microclimate termic sau viteze ridicate.
In timp ce modelul de baza va fi animat de V8-ul de 4.2 litri de 420 CP, noul spider va primi un V10 de 5.2 litri de la S6 si S8, urmand ca versiunea V10 twin turbo de 5.0 litri de pe RS6, sa intre pe o varianta high performance a cabrioletei. O cutie manuala cu 6 trepte, cu schimbare lina, va fi oferita in standard, dar toti clientii pot opta pentru cutia automata R tronic cu sase trepte.
Diferentele fata de V8-ul standard exista doar la nivel de putere cedata. Sasiul a suferit modificari pentru a putea rezista la surplusul de putere, iar suspensiile au fost regandite. Desigur directia si sistemul de franare este refacut.
Cabrioleta spionata este gandita a fi versiunea de top, RS, a noului R8. Semnele distinctive sunt teava de esapament si difuzoarele, si designul noii grile care sunt aceleasi cu ale altor modele V10 Audi.