© 2024 Auto.ro
Audi isi va restabili tinta de vanzari de 200.000 de unitati in China pentu anul 2013, cu doi ani mai devreme decat producatorul isi propusese.
Potrivit directorului de vanzari Audi, Peter Schwarzenbauer, compania planuise sa atinga tinta de 200.000 de unitati in 2015, in timp ce obiectivul la nivel mondial era de 1.5 milioane de masini, fata de 1 milion in 2008.
In acest an, Audi si-a propus sa vanda 136.000 autoturisme in China, dupa ce in primele opt luni ale anului 2009, Audi a vandut 93.610 automobile. Aceste rezultate reprezinta o crestere de 17.4% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
In 2008, Audi a fost capabil isi mentina pozitia de lider de piata, cu vanzari de 119.598 de vehicule in China, inclusiv in Hong Kong.
Pentru a atinge obiectivul stabilit, Audi impreuna cu partenerul sau FAW, a deschis o noua linie de asamblare in valoare de 100 milioane de euro.
In ceea ce priveste SUA, Audi planuieste sa vanda 80.000 de vehicule noi in acest an. Acest numar este asteptat sa se dubleze pana in 2015. In 2008, Audi a vandut 87.760 de unitati pe aceasta piata, in scadere de la 93.506 in 2007.