© 2024 Auto.ro
Razboiul reclamelor intre Audi si BMW a ajuns pe strazile Californiei, pe unul dintre cele mai aglomerate bulevarde, Santa Monica Blvd.
Atacul initial a fost lansat de Audi, cu un panou publicitar pentru noul S-Line A4, care avea ca titlu “Your move, BMW”. Agentia publicitara responsabila de BMW a inlocuit un panou de pe aceeasi strada cu unul pentru noul M3, care are ca titlu “Checkmate”.
Jocul nu s-a terminat inca, avand in vedere ca in 2006 in lupta a intrat si Subaru. Atunci, BMW a lansat reclama “Congratulations to Audi for winning the South African Car of the Year 2006”, semnand “the winner of World Car of the Year 2006”. Audi a raspuns “Congratulations to BMW for winning World Car of the Year 2006”, semnand “winner of six consecutive Le Mans 24 Hour Races ”. Subaru a avut insa replica cea mai acida, “Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest”, semnat “winner of 2006 International Engine of the Year”.