© 2024 Auto.ro
Daca vrei ca noul tau BMW X6 M sa arate la fel de “tare” pe cat merge, atunci nu mai sta pe ganduri: lasa afacerile pentru cateva zile si fa o vizita la atelierul Lumma.
Tunerul german aproape ca face masina de nerecunoscut, acesta fiind unul dintre acele rare cazuri in care asta nu inseamna un lucru rau.
Vopsita in negru mat, caroseria ornata cu noi bare de protectie, praguri evazate, bosaje reliefate si diffuser aerodinamic ii vor atrage SUV-ului, inevitabil, porecla de Batmobil; intre timp, jantele obeze cu diametrul de 23 de inch vor sugera ca nu numai designul a facut parte din caietul de sarcini al inginerilor Lumma.
Ce se ascunde, asadar, sub capota lui CLR X 650 M? La o prima vedere, acelasi V8 twin-turbo de 4,4 litri montat acolo de BMW; la o a doua vedere, acelasi motor V8 twin-turbo BMW astfel modificat incat sa dezvolte cu 95 CP si cu 150 Nm mai mult decat in serie.
Gratie celor 650 CP si 830 Nm rezultati, acest X6 va avea nevoie de doar 4,5 secunde pentru a ajunge la 100 km/h, cateva zeci de secunde mai tarziu atingandu-se si viteza maxima de 311 km/h. Mai stimulativ ca un montagne-rousse...