© 2024 Auto.ro
Potrivit unui membru al staff-ului BMW – si totodata “abonat” al site-ului BMWBlog –, viitorul M5 va promova un sistem de recuperare a energiei kinetice, similar cu cel dezvoltat de catre Ferrari.
Tehnologia va permite super-sedanului bavarez sa utilizeze energii care, altfel, ar fi fost irosite, facilitandu-i, totodata, o ascensiune considerabila in topul celor mai eficiente modele sportive.
Avand in vedere ca anumite sisteme electrice vor putea utiliza respectiva forta in locul celei “sustrase” de la motor, se vehiculeaza teoria ca agregatul celui mai rapid Serie 5 va functiona cu doar o parte din cilindri atunci cand nu va fi foarte solicitat.
Apropo de propulsor, exista momentan doua teorii cu privire la mecanica viitorului BMW M5: cea care mizeaza pe un V10 biturbo dezvoltat avand la baza “uzina” modelului actual, respectiv cea care da aproape sigura instalarea V8-ului supraalimentat de pe X5 M/X6 M.
Indiferent insa de solutia aleasa, noul M5 este asteptat cu cel putin 550 CP. Iar asta, sa fim seriosi, e cam tot ce conteaza.