© 2024 Auto.ro
Compania bavareza nu a luat decizia – cel putin, pana in acest moment – sa produca si o versiune touring a lui M3, fapt care i-a determinat pe cei de la Manhart Racing sa propuna ei una.
Cu o “mica” mentiune: in loc de agregatul V8 biturbo de patru litri, sub capota intunecatului combi veti descoperi un V10-le unui M5...
De parca asta nu ar fi fost indeajuns, specialistii lui Manhart Racing au decis sa revizuiasca putin electronica motorului, astfel incat acesta trimite catre roti 550 CP in loc de 507.
E lesne de inteles, in atari conditii, ca masina nu mai are nici o legatura cu produsul dedicat transportului membrilor familiei (si labradorului) de la care s-a pornit: proba 0-100 km/h este rezolvata in numai 4,3 secunde, iar viteza maxima este de 324 km/h.
Noroc ca tunerul nu s-a zgarcit in ceea ce priveste numarul de componente transplantate de la cele mai rapide modele BMW; astfel, M5 a donat motorul, transmisia SMG si diferentialul blocabil 100%, in timp ce, de la M3, s-au preluat suspensiile si sistemul de directie.
“M3”-ul lui Manhart Racing mai beneficiaza, de asemenea, de un sistem de franare Stoptech (discuri de 380 mm pe fata, actionate de etrieri cu sase pistonase, respectiv 355 mm pe spate, actionate de etrieri cu patru pistonase) si de un kit aerodinamic agresiv, ce se potriveste de minune cu jantele RAD Monza, “invelite” cu anvelope Hankook S1 Evo.
Intre timp, cei care vor avea norocul sa patrunda in habitaclu vor fi desfatati cu un ocean din fibra de carbon, piele si Alcantara, astfel incat sa le fie ceva mai usor atunci cand vor fi invitati sa semneze cecul de 120.000 de euro – suma minima pentru achitarea contravalorii masinii.