rss

BMW Serie 3 de la Kneißler Autotechnik

  1. 03/09/2009
  2. Categoria: BMW
  3. Tags: BMW, compresor mecanic, Kneißler Autotechnik, Kw, M3

BMW M3 E46 si-a ocupat de ceva vreme locul de cinste in cartea de istorie, dar masina are inca o multime de fani ce vor prefera mereu rafinamentul unui sase-in-linie si nu brutalitatea unui V8 mare si greu.

Pe de alta parte, ei trebuie sa aiba grija ca bolidul sa tina cumva pasul cu noile cerinte in materie de performante, asa ca ar putea deveni interesati de ceea ce are de “zis” Kneißler Autotechnik.

Acest tuner nu foarte cunoscut pe plaiurile mioritice rezolva problema celor “numai” 343 CP in doi timpi si trei miscari, prin intermediul unui compresor mecanic, unei remapari a sistemului de management si a unui intercooler.

Pretul operatiunii este cam maricel pentru orice buzunar – 13.000 de euro –, insa nici rezultatul nu este tocmai de colea: 459 CP si 498 Nm. Iar factura poate fi mult mai stufoasa odata ce adaugi franele fata cu discuri de 380x32 mm si etrieri cu sase pistonase (3.852 de euro), franele spate cu discuri de 355x32 mm si etrieri cu patru pistonase (3.103 de euro), gurile de ventilatie pentru racirea sistemului de franare semnate de Stahlbus (109 de euro), toba finala sport (1.350 de euro), kit-ul de suspensii (1.749 de euro), stabilizatoarele KW (419 de euro), kit-ul de usi LSD (1.990 de euro) si uriasele jante de 20 de inch (2.723 de euro).

In total, pachetul te poate usura de peste 28.000 de euro, adica de suma cu care se cere platit un M3 “second” cu un numar rezonabil de kilometri.

Vizualizari: 1803