© 2024 Auto.ro
"BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands", realizat de Millward Brown Optimor, este cel mai important clasament care masoara valoarea in dolari a celor mai importante branduri. Aceasta se realizeaza combinand informatii financiare cu studii realizate asupra clientilor si studii de tip business-to-business.
BMW ocupa in acest an pozitia 18 in clasamentul general, cu o valoare de 23,9 miliarde dolari americani, fiind cea mai valoroasa marca germana. Urmatoarele marci germane sunt SAP (locul 19), Porsche (35), Mercedes (40), Siemens (51). In topul producatorilor de automobile, BMW este depasit doar de Toyota (locul 14 cu 29,9 miliarde).
Valoarea totala a primelor 100 branduri este de 1950 miliarde dolari, ceea ce inseamna o crestere de 1,7 procente. Google este pe prima pozitie, depasind in premiera 100 miliarde USD, Microsoft ocupa pozitia a doua cu 76,2 miliarde USD, in timp ce Coca-Cola intra pentru prima data in top 3 cu 67,6 miliarde USD.