© 2024 Auto.ro
Intr-un interviu acordat revistei germane "Handelsblatt", Klaus Draeger, seful de dezvoltare BMW a declarat ca nu va construi urmatoarea generatie Hydrogen , bazat pe actuala serie7.
Draeger a dat asigurari insa ca acesta nu este sfarsitul programului de dezvoltare pe baza de hidrogen, testarea si cercetarea continuand in cadrul companiei bavareze.
Seful de dezvoltare a declarat de asemenea, ca in momentul de fata nu mai sunt necesare multe masini de teste si ca bugetul este mai mic decat inainte.
Strategia pe termen lung a lui BMW include automobile pe baza de hidrogen. Pe termen scurt insa, BMW Group nu intrevede o piata de vehicule bazate pe hydrogen din cauza lipsei de infrastructura si non-retelei existente ale "statiilor de benzina" .
Draeger, de asemenea, a mai spus ca BMW Group se va concentra pe reducerea emisiilor de CO2 ale motoarelor pe benzina si motorina de pana la 15-20% pana in 2020.
Project I va continua dezvoltarea masinilor electrice. BMW are scopul de a reduce emisiile cu CO2 cu 25% pana in 2020, care ar aduce modele BMW la aproximativ 120 grame pe kilometru, de la 160 de grame de CO2 pe km in prezent.
Uniunea Europeana doreste ca producatorii auto sa ajunga la 95 grame in 2020, dar companiile germane sunt spera sa existe si alte reglementari legate de acest aspect.