© 2025 Auto.ro
„Joy is BMW”, cea mai noua campanie de imagine a marcii, demareaza astazi si in Romania.
Pentru o marca al carei slogan a ramas neschimbat de mai bine de 40 de ani - “Freude am fahren”/ “Sheer driving pleasure”/“Placerea de a conduce” - o campanie construita pe mesajul „Joy is BMW” se plaseaza foarte aproape de valorile BMW.
Campania este menita sa aduca in prim plan „bucuria” ca valoare principala a marcii BMW.
Conceptul a fost creat de agentia americana GSD&M Idea City si reorienteaza comunicarea marcii catre o latura mai emotionala. Doua dintre cele mai importante produse ale marcii sunt deja sub acest semn: campania BMW Z4 din primavara a fost construita cu sloganul “An Expression of Joy”, in timp ce BMW X1 va prelua un concept asemanator.
Este pentru prima data cand se foloseste o singura agentie la nivel international si este prima campanie care se preia in toate pietele BMW la nivel mondial.
Sub sloganul „Bucuria este BMW”, Romania este prima tara din Europa Centrala si de Est unde va rula campania.