© 2024 Auto.ro
Se pare ca in plina perioada de criza, chiar si cu succesul Programului Rabla (mai exact, cu 45.000 de masini casate in 4 saptamani), dealerilor auto nu le merge prea bine. Si iata ca tot mai cauta solutii, mai propun initiative...poate, poate castiga noi clienti..
Daca ieri va povesteam de expozitia auto ce va fi organizata in parcarea mall-ului AFI Palace Cotroceni in perioada 26-28 martie si unde dealerii spera sa convinga face-to-face oamenii ca pot impleti shopping-ul cu achizitia unei masini noi la super-oferta, iata ca zilele de primavara ii inspira pe dealeri sa organizeze tot felul de programe si la ei acasa – in showroom-uri.
De exemplu, BMW Automobile Bavaria, dupa ce aseara a facut lansarea oficiala a modelelor BMW Seria 5 si Seria 3 Coupe si Cabrio si showroom-ul e plin de masinute “sclipicioase” gata sa primeasca cu usile larg deschise un proprietar, s-au gandit sa initieze un eveniment care, poate prin numele lui, va aduce mai multi curiosi la sediul BMW din Baneasa. Este vorba despre “BMW Art Gallery - An Exhibition of Beauty”. Din cate am inteles, masinile existente deja in showroom vor fi incadrate in niste rame pe masura lor, creand senzatia unor tablouri uriase, alaturi de care vor sta lucrarile (reale) ale pictorului Matei Apostolescu. Expozitia se desfasoara in perioada 19-31 martie 2010 si incearca sa convinga vizitatorii ca pot beneficia de preturi speciale pentru autoturismele BMW si MINI, precum si de oferte atractive pentru serviciile post-vanzare. Asadar, daca ajungeti la showroom, veti putea admira modelele: BMW Seria 5 Sedan, BMW Seria 3 Coupe LCI, BMW Seria 3 Cabrio LCI, BMW Seria 5 GT, BMW X6 si BMW X1.
Pe de alta parte, Porsche Romania vine cu o propunere mai...practica. In perioada 22-28 martie, la showroom-ul din Pipera sunt asteptati proprietarii de Porsche pentru a beneficia de verificarea gratuita a starii tehnice a modelului pe care il detin, in cadrul programului “Porsche Service Clinic”. Cei de la Porsche doresc in felul acesta sa pastreze garantia acordata de producator masinilor vandute, prin utilizarea pieselor originale de schimb. Cei care isi vor verifica masina cu ocazia “Porsche Service Clinic” vor primi un voucher de reduceri pentru accesoriile originale si pentru lucrarile de service (manopera si piese de schimb). De asemenea, in ideea ca ar putea deveni interesati de o masina noua, clientii vor putea testa modelele Porsche Boxter, Cayman, 911, Panamera si Cayenne, in cadrul “Porsche Spring Roadshow”, eveniment desfasurat in aceeasi perioada.
Dupa cum se vede, seria evenimentelor organizate chiar in showroom-urile dealerilor (si care nu sunt lansari de modele noi), de-abia incepe. Asteptam cu interes sa vedem ce marca urmeaza sa incerce sa-si castige noi fani.