© 2024 Auto.ro
In sfarsit, Mercedes si BMW au un numitor comun: ambele companii planuiesc dezvoltarea unor motoare cu trei cilindri, ce vor fi oferite pe cele mai ieftine modele in maximum cinci ani.
Mercedes are chiar de gand includerea viitorului propulsor pe sedanul de clasa medie C-Klasse, avand in vedere ca, gratie supraalimentarii, acesta va avea performante chiar decente.
Potrivit sursei de informatie, agregatul de 1,2 litri turbo ar putea trimite catre roti in jur de 160 CP si 250 Nm, suficient pentru o versiune entry-level a lui C-Klasse. In acelasi timp, va elimina la fiecare kilometru maximum 95 g de CO2, satisfacand astfel dezideratele de natura ecologica si... transformand masina intr-o optiune serioasa pentru orice client de flote.
De partea cealalta, BMW il va dezvolta pe Serie 1 astfel incat sa nu ridice probleme de confort din cauza zgomotelor si vibratiilor, caracteristice unui motor cu trei cilindri. Bavarezii beneficiaza de un avantaj important la acest capitol, avand in vedere ca reducerea poluarii sonore este una dintre prioritatile diviziei constructoare de motociclete.