© 2024 Auto.ro
DesignworksUSA, centrul de design patronat de BMW, nu este strain de crearea unor produse fara nici o legatura cu lumea auto (incluzand aici piesele de mobilier); pe de alta parte, toate articolele de acest gen de pana acum au intrat in categoria celor personale.
Ei bine, ingeniosii artisti californieni s-au gandit recent si la anumite obiecte de uz comun, rodul imaginatiei lor avand capacitatea de transforma un aspect banal al vietii – de exemplu, asteptarea autobuzului – intr-o mica placere.
Yankeii s-au consultat cu cei de la Landscape Forms – o companie specializata in dezvoltarea pieselor de mobilier stradal – vreme de doi ani, semn ca acest proiect nu prea poate fi considerat un simplu joc.
Cele sapte corpuri artificiale, grupate in cadrul programului “metro 40”, sunt dedicate spatiilor de asteptare a mijloacelor de transport in comun si sunt grupate intr-o serie de categorii cu denumiri cel putin bizare: “connect”, “rest”, “ride”, “collect”, “hi glo”, “lo glo” si “show”.
Si asta nu e nimic – fiti atenti la modul in care americanii motiveaza scopul obiectelor: “amplificarea percep]iei generale asupra centrelor citadine, caracterizate de trafic intens, si propagarea unei atmosfere familiare asupra acestor zone”. |n termeni profani, “simtiti-va ca acasa”...