© 2024 Auto.ro
Dupa ce a anuntat ca renunta la gandul de a se retrage, “tarul” Bob Lutz reintra in miezul problemei lui GM anuntand ca Pontiac G8, un model care urma sa moara impreuna cu marca producatoare, va continua sa existe drept un Chevrolet Caprice.
In alta ordine de idei, Lutz il contrazice intr-un fel chiar pe seful “suprem” Fritz Henderson, proaspatul CEO al numarului unu american care a declarat cu doua saptamani in urma ca nu este fanul rebadgeing-ului.
“Ultima oara cand am privit un Pontiac G8, am decis ca vom continua sa il importam drept un Chevrolet. Este un produs prea bun pentru a-l irosi”, a declarat Lutz in cadrul unui interviu.
Ramane acum de vazut daca viitorul model pregatit pentru piata din SUA va fi identic cu cel vandut de GM pe piata din Orientul Apropiat (construit pe platforma tehnica a lui Holden Caprice/Statesman) sau daca va fi, pur si simplu, o versiune cu alte logo-uri a lui Holden Commodore.
Dar, dupa cum bine zic si cei din presa americana, atata vreme cat va exista si un Caprice SS – ganditi-va la un V8 cu cel putin 400 CP si cu asta am zis totul –, chiar nu ne pasa.