© 2024 Auto.ro
Grupul FCA (Fiat Chrysler Automobiles) a negat decizia de a retrage brand-ul Chrysler de pe piata japoneza, dupa ce Nikkei a raportat ca se pregateste oprirea vanzarilor automobilelor americane in Japonia, anul urmator, ca rezultat a scaderilor anuale ale vanzarilor, precizeaza autonews.com.
Grupul FCA (Fiat Chrysler Automobiles) a negat decizia de a retrage brand-ul Chrysler de pe piata japoneza, dupa ce Nikkei a raportat ca se pregateste oprirea vanzarilor automobilelor americane in Japonia, anul urmator, ca rezultat a scaderilor anuale ale vanzarilor, precizeaza autonews.com.
De altfel FCA Japonia a anuntat deja intentia de a-si dirija resursele pe brnad-ul Jeep, insa nu a luat nicio decizie privitoare la Chrysler, au precizat surse ale grupului.
Cotidienele de business publicasera ca grupul Americano European, care vinde Jeep, Fiat, Alfa Romeo si Abarth in
Japonia, este aproape sa retraga Chrysler ale carui vanzari au fost aproape de 300 de unitati in 2016, mentinandu-si scaderea cifrelor de vanzari inca din 2000.
Acum FCA vinde doar un model Chrysler in Japonia, si anume sedanul de clasa medie 300S, care este prezent in showroom-uri alaturi de produsele Jeep.
FCA are o cota de piata scazuta pe o piata protectionista ca cea a Japoniei, aici predominand brand-urile locale. Ca un exemplu, anul trecut 2016, s-au vandut 295 000 de masini din brand-uri straine Japoniei, aproximativ 10% din totalul vanzarilor de masini noi in Japonia.