rss

Noul Chevrolet Spark, "in pas cu moda"

  1. 25/11/2009
  2. Categoria: Chevrolet
  3. Tags: Chevrolet, Spark

Chevrolet si-a promovat curajosul si proaspatul supermini Spark in cadrul unei nopti-eveniment ce i-a celebrat pe tinerii creativi din Berlin. Succesorul popularului Matiz se pregateste pentru lansarea ce va avea loc la începutul anului 2010 si va reprezinta o noua era pentru designul Chevrolet.

 

“Young Creative Chevrolet Awards 2009” se organizeaza incepand din 2007, avand participarea a 120 de scoli de arta in acest an - comparativ cu cele 32 de la inceputurile sale. Tinerii si-au introdus lucrarile la cinci categorii: moda, fotografie, arte vizuale, video si muzica. Au fost depuse 530 de proiecte din 19 tari europene diferite, toate folosind noul Spark ca tema centrala.

 

Juriile - compuse din personalitati conscarate din domeniile respective – au apreciat in mod special creativitatea si inovatia, abilitatea de a interpreta brand-ul, calitatile artistice si capacitatea de a folosi aceste lucrari in comunicarea de brand.

 

Evenimentul a avut parte de reinterpretarea foarte speciala a modelului Spark realizata de un designer de moda din Berlin, pe nume Mischa Woeste si eticheta acesteia, Smeilinener. Inspirata de colectia ei de primavara/vara 2010, micutul Chevrolet a fost impodobit cu luminoasele culori caracteristice si imprimeuri ale noului brand.

 

“Pentru masinile mini, care sunt din ce in ce mai populare, stilul este un factor cheie al succesului. Spark are ceea ce trebuie pentru a se descurca pe orice piata. Este lansata intr-un moment in care proprietarii de vehicule sunt constienti de valoare, dar isi doresc si o masina cu atitudine", a spus Wayne Brannon, presedinte si director executiv Chevrolet Europa.

 

 

 

Vizualizari: 1686