© 2024 Auto.ro
Chevrolet a lansat la Salonul Auto de la Geneva versiunea de seria a sportivului Cruze hatchback, noul Aveo sedan si legendarul Camaro convertible. Totodata, la standul constructorului auto va fi disponibil pentru teste de conducere electricul Volt.
Noul Cruze hatchback beneficiaza de structura monococa, pentru a asigura niveluri ridicate de stabilitate si manevrabilitate, adecvate cerintelor clientilor europeni. Volumul de incarcare este de aproape 400 de litri, acesta fiind prevazut cu scaune spate fractionabile 60/40. Vanzarile sunt programate sa inceapa la jumatatea anului 2011.
Privite din fata, modelele notchback si hatchback au acelasi aspect datorita farurilor duble proeminente, grilei radiatorului din doua parti si caroseriei compacte si rigide. In privinta noului Aveo sedan, constructorul auto este de parere ca designul mai matur al variantei notchback va atrage un alt tip de clienti fata de hatchback, in special cei cu familii.
Cu o lungime de 4.389 mm si o latime de 1.735 mm, noul sedan Aveo este atat mai lung, cat si mai lat decat modelul actual, beneficiind astfel de spatiu interior sporit. De asemenea, volumul de incarcare este printre cele mai bune din clasa sa: 502 litri.
Modelul va fi disponibil cu o gama completa de motoare pe benzina si diesel, variantele pe benzina incluzand doua unitati de 1,2 litri (de 70 CP si 86 CP), una de 1,4 litri (100 CP) si una de 1,6 litri (115 CP). Pentru prima data, Aveo va fi oferit cu doua versiuni ale motorului diesel de 1,3 litri (de 75 CP si 95 CP), prevazute cu tehnologie Start/Stop.
Vor mai fi prezentate publicul de la Geneva noile Camaro coupe si convertible, sub capota carora se va ascunde un motor V8 de 6,2 litri care dezvolta 432 CP si genereaza un cuplu de 569 Nm. Daca este combinat cu o transmisie automata cu sase trepte, acest motor dezvolta 405 CP/556 Nm si este prevazut cu sistemul de reducere a consumului de carburant al GM, Active Fuel Management.
Camaro ofera o gama completa de functii de siguranta, inclusiv airbaguri frontale cu declansare in doua etape, airbaguri laterale pentru torace montate in scaunele din fata si airbaguri tip cortina pentru zona capului pentru scaunele din fata si din spate.
Inrudit cu versiunea coupe, versiunea cabrio a fost proiectata inca de la inceput pentru a fi construit atat in forma de coupe, cat si in forma de decapotabila, cu un acoperis care poate fi coborat in doar 20 de secunde.