© 2024 Auto.ro
Cineva aflat in cautarea unui mix perfect intre pasiune, putere, eleganta si echilibru ar putea merge la sigur solicitand serviciile unui designer italian; in contrapartida, prin limitarea cercetarilor la nivelul artistilor din “Cizma”, ar putea scapa din vedere o serie de solutii ceva mai inspirate.
Cu o asemenea solutie ne-am “intalnit” recent, in “persoana” roadster-ului Corvette C1-RS.
Epitetele sunt de prisos, caci acesta este unul dintre acele rare cazuri in care fotografiile fac cat o mie de cuvinte; ne vom incumeta totusi sa spunem ca minunatul blend de clasic si modern imaginat de catre designerul lui Roadster Shop, Eric Brockmeyer, a castigat deja unul dintre cele mai ravnite premii din industrie: “Street Machine of the Year”, acordat in cadrul festivalului Goodguys.
Desi numai in procesul de fabricare al partii frontale au fost consumate vreo 60.000 de foi din tabla de aluminiu(!), masina nu este doar un concept, ea urmand a ajunge in garajul unui oarecare Barry Blomquist; mai mult, utilizarea febrila a aluminiului si fibrei de carbon – priviti doar “trompetele” sistemului de admisie – nu face altceva decat sa dezvaluie faptul ca avem de-a face cu o decapotabila foarte, foarte rapida.
De fapt, C1-RS a fost cel mai rapid vehicul de pe circuitul evenimentului anterior mentionat, parcurgand un tur in numai 32,222 de secunde.
Secretul sau? Un V8 LS7 de 618 si 868 Nm, creatie a inginerilor de la Turnkey Engines. Nu intrebati “cat baga”: chiar nu conteaza...