© 2024 Auto.ro
FIAT a prezentat ultima aditie a gamei Bravo, realizata in colaborare cu Microsoft, ce poarta numele MSN Edition. FIAT a dorit largirea gamei, avand in vedere popularitatea modelului. De la lansare s-au vandut 100,000 de unitati doar in Italia.
Noul model se distinge de modele standard de Bravo multumita logoului MSN, precum si culorilor speciale: Maranello Red, Maserati Blue si Tempesta Grey. Masina vine echipata cu motorul de ultima generatie 1,6 Multijet 16v diesel ce dezvolta 120 CP, echipat cu filtru de particule, inscriindu-se astfel normelor Euro 5. Impreuna cu sistemul de navigatie Instant Nav si Blue&Me, modelul vine echipat si cu functia TMC Premium, ce prezinta informatiile din trafic in timp real si ofera rute alternative.
Editia MSN este echipata cu sistemul de navigatie Instant Nav, ce combina un sistem de navigatie prin satelit, cu harti de pe stickuri de memorie, radio, CD, mp3 player, toate integrate cu Blue&Me, sistem ce permite ascultarea muzicii de pe diferite playere mp3, hands free pentru telefon, primire de mesaje, toate prin bluetooth si fara sa-ti iei mainile de pe volan.
Pentru popularizarea sa, constructorul italian a realizat o competitie unica, prin care echipe de oameni care folosesc regulat MSN si lideri de opinie vor porni intr-o calatorie din diferite tari in care va fi comercializat modelul (Belgia, Franta, Germania, Olanda, Spania,Portugalia, Anglia) pana in Balocco, Italia. Cu ajutorul lui Eco:Drive, va fi monitorizat indexul de condus ecologic. In Balocco, toate echipele vor primi o suma de bani, in functie de indexul eco. Toti banii vor fi ulterior donati diferitelor cauze caritabile din toata europa.
Diferitele etape ale calatoriei, precum si festivitatea de final de turneu, din 29 iunie, pot fi vazute pe siteul MSN.