© 2024 Auto.ro
Chrysler a incercat din rasputeri sa scape de “afacerea Viper” inca dinainte ca falimentul sa bata la usa, dar, dupa ce a primit o singura oferta mult sub pretul stabilit (10 milioane de $), totul s-a incheiat cum, probabil, nu trebuia: toate activele si drepturile de folosire a brand-ului au incaput pe mainile lui FIAT.
Initial, tot ceea ce insemna Dodge Viper valora 35 de milioane de $, insa dupa ce Chrysler a intrat sub protectia Capitolului 11, pretul a fost redus la doar 10 milioane de $. In mod ciudat, nimeni cu exceptia celor de la Devon Motorworks nu a dorit brand-ul nici in aceste conditii, iar firma interesata si l-ar fi dorit pe Viper in schimbul a doar 5,5 milioane de $.
Oferta a fost considerata mult prea mica si, in urma aliantei FIAT-Chrysler, numarul trei american a instrainat coupe-ul catre grupul torinez.
Italienii vor fi practic cei care vor decide ce se va intampla cu numele Dodge Viper, ei avand de ales intre a continua cu un eventual urmas si a inchide uzina. Din pacate, favorita este a doua varianta, avand in vedere ca Viper este un competitor de temut pentru sportivele lui Ferrari si Maserati.