© 2024 Auto.ro
In cei 20 de ani de existenta, Novitec si-a castigat respectul concurentei prin creatiile sale. Specializat pe autovehicule italiene, tunerul german a stiut intotdeauna cum si ce sa modifice la o masina, astfel incat un Ferrari tunat sa fie pe placul si al celor mai puritani fani ai marcii.
De data aceasta, Novitec a revenit in lumina reflectoarelor cu un Maserati GranTurismo S de 600 CP. Altfel spus, din V8-ul de 4.7 litri de provenienta Ferrari, germanii au reusit sa scoata cu 165 de "cai" mai mult fata de versiunea de serie produsa de italieni.
Rezultatul a fost posibil prin inlocuirea sistemului de evacuare, "manarirea" ECU si prin montarea unui compresor.
Pentru a face fata noilor provocari, Maserati GranTurismo S a primit si o suspensie noua, semnata KW. Aspectul exterior a devenit mult mai agresiv gratie jantelor din aliaj de 20 de inch in fata si 21 in spate si kit-ului aerodinamic din fibra de carbon, disponibil atat in culoarea caroseriei, cat si carbon.