rss

Noutati Maserati la Salonul Auto de la Frankfurt 2017

  1. 13/09/2017
  2. Categoria: Maserati
  3. Tags: Noul Ghibli,Levante,Quattroporte,GranTurismo,GranCabrio

Pornind de la noul Ghibli, care a adoptat o noua strategie de gama si dispune de o restilizare exterioara semnificativa, toate modelele Maserati au fost complet modernizate, prin adoptarea de noi tehnologii de top, suplimentare.

Noul Ghibli, precum si modelul Levante MY18, sunt acum disponibile in echiparile GranLusso si GranSport, introduse anterior in gama Quattroporte. Ghibli si Quattroporte dispun acum de faruri Adaptive full LED bazate pe tehnologia Matrix pentru Ghibli, dezvoltata in colaborare cu Magneti Marelli Automotive Lighting si pe tehnologia L-shape pentru Quattroporte. Ambele modele Maserati sunt echipate cu motoare pe benzina de 3.0 litri V6 si cu noul sistem de control integrat al autovehiculului (IVC), dezvoltat de Bosch in colaborare cu Maserati.

Pentru prima data, Maserati introduce Power Power Steering (EPS), permitand noi sisteme avansate de asistenta la volan (ADAS) cu functii active. EPS a inlocuit servodirectia hidraulica atat pe ambele scaune Maserati, cat si pe modelul Levante MY18, oferind o manevrabilitate mai buna si confort, pastrand in acelasi timp senzatia de directie ascutita de o masina care este tipica pentru fiecare Maserati.

GranTurismo iconic si GranCabrio MY18 au fost restabilite elegant pentru performante aerodinamice imbunatatite, oferind un interior modernizat, cu o interfata sofer noua si un sistem infotainment de ultima ora.

Noul Maserati Ghibli


Noul sedan sport Ghibli - cel mai bine vandut model din istoria Maserati, cu peste 70.000 de autoturisme livrate in 70 de tari incepand din 2013 - isi face premiera europeana la IAA Cars 2017, cu o restilizare exterioara semnificativa si o gama bogata de noutati hi-tech. Doua noi modele distinctive, GranLusso si GranSport, au fost incluse in gama de modele, in urma unei strategii inaugurate de Quattroporte in 2016. Fiecare echipare isi foloseste atu-urile pentru a scoate in evidenta eleganta si performantele sportive unice ale lui Maserati.

Ghibli GranLusso se distinge prin finisajul exterior imbunatatit si un interior luxos cu tapiterie de matase Ermenegildo Zegna. Ghibli GranSport a fost conceput pentru a reflecta mostenirea de curse a lui Maserati, prezentand designul exterior sportiv si continutul interior. Ghibli GranLusso si GranSport sunt disponibile pentru toate versiunile de propulsie si sunt dotate cu faruri Adaptive full LED cu lumina intense Matrix, o premiera pentru Maserati.

Centrul de design Maserati din Torino a dat o identitate clara fiecaruia dintre modelele nou introduse, in principal prin resdesenarea barelor de protectie fata si spate. Aceste modificari optimizate aerodinamice accentueaza stilul sportiv si luxos al originalului. Eficienta aerodinamica a noului Ghibli s-a imbunatatit cu 7%, reducand coeficientul de rezistenta la 0.29 de la 0.31.

Versiunile de top Ghibli S si S Q4 ofera acum o putere maxima de 430 CP si un cuplu maxim de 580 Nm, cu 20 CP si respectiv 30 Nm mai mult decat modelul precedent. Puterea crescuta ofera noului Ghibli o viteza maxima de 286 km / h si o acceleratie si mai buna. Noul Ghibli S accelereaza de la 0-100 km / h in doar 4,9 secunde, in timp ce modelul Ghibli S Q4, cu sistemul Q4 Intelligent Drive All Wheel, are nevoie doar de 4,7 secunde, performante crescute fata de vechiul model.
Noul Ghibli a adoptat sistemul integrat de control al autovehiculului (IVC), care ajuta la prevenirea instabilitatii masinii, oferind o siguranta sporita activa, o dinamica de conducere imbunatatita si o performanta mai palpitanta.
Introducerea sistemului de directie electrica (EPS) este o premiera pentru Maserati. Acest lucru imbunatateste manevrabilitatea si confortul masinii, sprijina modurile de conducere si permite actiunea functiilor active nou introduse ale sistemului ADAS (Advanced Driving Assistance Systems), pastrand in acelasi timp senzatia de directie clasica a masinilor Maserati.

Noile sisteme avansate de asistenta la deplasare (ADAS) sunt disponibile ca optiune in Ghibli. In plus fata de caracteristicile existente, acestea includ acum functii active, cum ar fi Highway Assist (HA), LSA, Active Blind Spot Assist (ABSA) si Recunoasterea semnelor de trafic (TSR, bazate pe tehnologia Mobileye).

SUV-ul Maserati Levante


In 2016, lansarea modelului Levante, primul SUV din istoria de peste 100 de ani a lui Maserati, a reprezentat un punct de cotitura pentru Trident, introducand-o in cel mai mare segment de lux din lume. La IAA Cars 2017, Maserati prezinta modelul Levante MY18, care a adoptat o noua strategie de gama cu doua finisaje distincte: GranLusso orientat spre lux si GranSport ,orientat asa cum spune si denumirea spre sport.
SUV-ul Levante a fost proiectat pentru a incanta soferii care se concentreaza pe sport, folosind pe scara larga materiale usoare, precum si o distributie ideala a greutatii 50:50 si cel mai coborat centru de greutate al segmentului. Aceste caracteristici au oferit agilitate de neegalat in clasa SUV high-end, precum si un remarcabil confort pe drumuri accidentate si o manevrabilitate excelenta pe suprafetele cu aderenta scazuta.
Levante model pentru 2018 a adoptat, de asemenea, sistemul electric de directie (EPS), care ofera o experienta de conducere imbunatatita - atat pe drum normal cat si pe teren accidentat. EPS permite un pachet imbunatatit de sisteme avansate de asistenta la volan (ADAS), care include noi functii active cum ar fi Highway Assist (HA), Asistenta pentru mentinerea benzilor de circulatie (LKA), Asistenta activa pentru bland spoturi (ABSA) si Recunoastere semnalizare a traficului (TSR).

Rafinament de ultima ora pentru Quattroporte


Quattroporte MY18 isi face debutul la Frankfurt cu imbunatatiri semnificative si continut nou de inalta tehnologie, urmarind sa-si continue povestea de succes pentru anii urmatori. Farurile au adoptat tehnologia Adaptive full LED care ofera o vizibilitate remarcabila, o lumina mai rece, o functionalitate fara fascicul luminos si durata de viata dubla a lampii. Quattroporte MY18 isi pastreaza pozitia de top in segmentul de lux, cu motorizare modernizata de 3.0 L V6, noul sistem integrat de control al vehiculului (IVC) si sistemul electric de directie (EPS), care permite activarea functia ADAS activa, cum ar fi asistenta la deplasarea automata a autovehiculelor (HA), asistenta la depasirea benzilor de circulatie (LKA) . Performanta completa, pentru Quattroporte S si S Q4 este imbunatatita, oferind acum putere de 430 CP si cuplu maxim de 580 Nm, respectiv 20 CP si 30 Nm mai mult decat in anul precedent.
Puterea crescuta acordaberlihei fanion Maserati o viteza maxima de 288 km / h si o acceleratie si mai buna. Quattroporte S accelereaza de la 0-100 km / h in 5.0 ", in timp ce Quattroporte S Q4, cu sistemul inteligent Q4 All-Wheel Drive, necesita doar 4.8" pentru acelasi sprint (MY17 respectiv 5.1 si 4.9 secunde) .

GranTurismo si GranCabrio


Maserati GranTurismo si GranCabrio au primit un upgrade substantial pentru MY18, din punct de vedere aerodinamic, o imbunatatire a ergonomiei si un sistem infotainment de ultima generatie. Designul Pininfarina a fost tratat cu respect maxim Centrul de proiectare Maserati in procesul de restilizare, beneficiind de eficienta aerodinamica a coupé-ului si cabriolet-ului cu patru locuri. Drept rezultat, coeficientul aerodinamic a fost redus de la 0.33 la 0.32 pentru GranTurismo si de la 0.35 la 0.33 pentru GranCabrio. Gama fiecarui model cuprinde doua versiuni distincte, Sport si MC, ambele echipate cu 4.7L V8 cu aspiratie naturala care produce 460 CP, un cuplu maxim de 520 Nm si un sunet tipic Maserati.
Interiorul GranTurismo si GranCabrio ofera un confort de neegalat pentru patru adulti datorita scaunelor Poltrona Frau® individuale cu tetiere integrate. Pentru anul 2018, interiorul somptuos ofera un nou ecran cu functie touch, capacitiva de 8.4 "si o ergonomie rafinata. Sistemul de infotainment de ultima ora este combinat cu sistemul standard Harman Kardon Premium, iar interiorul are o consola inferioara redesenata, care gazduieste un buton rotativ dublu, usor de utilizat.


Vizualizari: 1964