rss

Alfa, Maserati si Abarth vor forma un singur brand

  1. 22/01/2010
  2. Categoria: Maserati
  3. Tags: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Maserati

Una dintre cele mai importante mutari din istoria Fiat asteapta sa se infaptuiasca. Este vorba de formarea unui nou grup care va cuprinde cele trei branduri Alfa Romeo, Maserati si Abarth.

Noua entitate, a carei nume nu se stie inca, va fi carmuita de Harald J. Wester, in prezent CEO Maserati si Abarth. Acesta va avea un rol dificil, si anume de a gasi cel mai bun mod ca cele trei branduri sa devina competitive.

Ce va insemna aceasta mutare? Lucrurile nu sunt inca clare, dar mari schimbari vor avea loc. Noul sub-brand ar putea deveni diviza sportiva Fiat sau poate ar putea fi destinat productiei in masa.

Astfel cele trei nume vor incerca sa stopeze pierderile pe care le genereaza Alfa Romeo. Producatorul auto a lansat in acest sens MiTo anul trecut, iar acum se pregateste sa scoata pe piata noua Giulietta.

Desigur ca asociind imaginea Maserati cu Alfa Romeo si Abarth ar putea conduce la o depreciere a imaginii brandului si, o data cu asta, preturile masinilor exclusiviste ar suporta mari reduceri. Iar de aici, bani mai putini in conturile Fiat.

Deocamdata nu putem decat sa speculam, planul de afaceri pentru urmatorii cinci ani urmand a fi dezvaluit in aprilie.

Vizualizari: 1492