© 2024 Auto.ro
Pana la debutul noii generatii Astra a mai ramas putin peste o luna, asa ca puteti privi programul de tuning al lui Rieger ca pe o ultima bataie pe umarul generatiei H.
Alba din cap pana-n jante si mai fioroasa ca niciodata, compacta din Ruesselsheim aproape ca ne face sa ne para rau dupa ea; din fericire, Rieger s-a ocupat si de un model care mai are pana sa lase locul unei noi generatii: hatch-ul de clasa mica Corsa.
Sa incepem insa cu veteranul, a carui fizionomie este greu recognoscibila dupa instalarea impresionantului bumper cu prize de aer supradimensionate si a “pleoapelor” pentru faruri.
Nici restul nu e prea familiar, balul mascat continuand cu patrundera in scena a farurilor de ceata cu tehnologie LED, pragurilor evazate, diffuser-ului aerodinamic posterior, evacuarilor cvadruple, kit-ului de suspensie (prin care s-a diminuat garda la sol cu 30 mm) si jantelor Brock B21 de 19 inch.
De cealalta parte, “machiajul” Corsei este ceva mai putin strident, insa tocmai acest lucru o face sa para mai realistica. Bara de protectie frontala, spre exemplu, nu mizeaza pe existenta unor prize de dimensiunea pesterilor, in timp ce bumper-ul posterior integreaza “doar” o evacuare dubla.
OK – in colturile caroseriei odihnesc patru roti cu jante de 19 inch; totusi, putina exagerare nu strica, nu?