© 2024 Auto.ro
Opel a anuntat astazi gama de motorizari cu care va fi disponibil noul Astra, model care va fi lansat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Frankfurt de luna viitoare.
Asa cum era de asteptat, toate motoarele au configuratii optimizate pentru reducerea consumului de carburant si a emisiilor de gaze cu 10% comparativ cu actuala generatie Astra.
Noul Opel Astra va dispune de propulsoare pe benzina si diesel, intre acestea gasindu-si loc si un nou motor turbo de 1,4 litri, care dezvolta 140 CP si 200 Nm de cuplu, disponibil intre 1.850 si 4.900 rpm. Acesta ia locul actualei unitati de 1,8 litri, fata de care ofera un cuplu motor cu 15% mai mare la acelasi bagaj de putere.
De asemenea, noua generatie a compactei va beneficia de inca o versiune a propulsorului de 1,4 litri, care degaja in aer 129 g CO2/km, dar si de doua motorizari de 1,6 litri, una aspirata de 115 CP si alta supraalimentata de 180 CP.
Pentru fanii diesel vor fi disponibile trei versiuni de motorizare, 1.3, 1.7 si 2.0 litri, care folosesc tehnologie common-rail si care dezvolta intre 95 si 160 de "cai". Cu toate acestea, ele nu elimina mai mult de 129 grame de dioxid de carbon per km. Ulterior va fi introdusa si o noua versiune EcoFlex.
Toate modelele din gama noului Astra vor putea fi cuplate la transmisii manuale cu 6 trepte, exceptie facand propulsorul de 1,3 litri, care va fi legat la o cutie de viteze manuala cu 5 trepte. Versiunile pe benzina pot folosi si o noua transmisie automata.