© 2024 Auto.ro
Modelul de clasa medie al constructorului german a reusit sa ajunga la 287,4 km/h pe circuitul de la Nardo, insa acest lucru nu ar fi fost posibil fara ajutorul celor de la Steinmetz si Klasen Motors.
Cei doi tuneri si-au impartit practic atributiile in functie de specializarea fiecaruia, primul ocupandu-se de dinamizarea look-ului, iar partenerul sau de suplimentarea numarului de cai si newton-metri.
Asadar, un Opel Insignia OPC Steinmetz/Klasen Motors nu numai ca arata mai rapid – gratie noilor jante de 20 de inch, kit-ului de suspensie si designului partii frontale –, ci chiar este mai rapid decat produsul de serie, principal responsabil de viteza maxima anterior mentionata fiind propulsorul V6 turbo.
Pe un Insignia OPC el dezvolta 325 CP si 435 Nm, insa, dupa ce este “gadilat” de catre inginerii lui Klasen – care aduc in scena un nou turbocompresor, un intercooler mai performant si o noua evacuare –, el ajunge la 400 CP si 550 Nm. Cam mult gadilat...