© 2024 Auto.ro
Oficialii celor doua parti implicate in vanzarea lui Opel, Guvernul german si General Motors, au esuat in tenativa de a ajunge la un acord privind noul proprietar al companiei din Ruesselsheim.
Nemtii prefera in continuare concernul Magna Steyr, in timp ce GM, desi a semnat un acord cu canadienii, ia in considerare si ofertele celor de la RHJ International sau Beijing Automotive Industry Corporation (BAIC).
“Am mentionat clar faptul ca vedem planul lui Magna drept unul sustenabil din toate punctele de vedere”, a declarat cancelarul Angela Merkel cu ocazia unei vizite efectuate la Opel, neuitand sa mentioneze ca discutiile dintre oficialii germani si General Motors vor mai dura o vreme.
Americanilor le place si oferta celor de la RHJ International, care vor sa reduca productia lui Opel pentru a-l transforma intr-un constructor profitabil, dupa care, la o data ulterioara, sa-l revanda lui GM. Din pacate pentru ei, nu isi prea permit sa-si faca de cap, in conditiile in care guvernul din tara lui Goethe urmeaza a acorda un imprumut de 4,5 miliarde de euro pentru rederesarea companiei din Ruesselsheim.
Mai mult, cativa indivizi familiari cu dedesubturile acestei adevarate epopei au declarat ca majoritatea land-urilor unde Opel are fabrici sustin cauza oficialilor germani, fapt care aduce si mai multa presiune pe umerii liderilor GM. Ramaneti pe auto.ro pentru deznodamantul acestei povesti.