© 2024 Auto.ro
General Motors nu este interesat sa comercializeze Opel in afara Europei.
GM a renuntat la ideea potrivit careia Opel ar juca un rol primordial in cadrul vastului sau imperiu.
Presedintele GM, Fritz Henderson a declarat ca producatorul nu va oferi mai mult libertate constructorului european Opel.
“Avem o strategie in Brazilia, cu Chevrolet ... Este un brand puternic; ultimul lucru de care avem nevoie este un alt brand", a precizat Henderson.
“Opel este un brand regional si nu vad cum acest lucru s-ar putea schimba. Acest lucru nu inseamna ca sunt sceptic in privinta unor idei noi legate de utilizarea sa in alte parti. Insa succesul marcii Opel ramane Europa si daca nu castigam aici, toata discutia legata de exporturi va fi lipsita de relevanta” a adaugat acesta.
Presedintele GM a precizat de asemenea, ca Opel nu va duce lipsa de investitii, indicand planurile sale de a cheltui peste un milliard de euro pe an in mentinerea gamei brandului si a propulsoarelor.
Henderson a preconizat ca anul viitor piata auto europeana si in special Opel va trebui sa infrunte scaderi bruste, din cauza absentei stimulentelor guvernamentale.