© 2024 Auto.ro
Dupa ce Opel/Vauxhall a fost somat in privinta noii campanii de promovare, "Garantie pe viata", pe motiv ca este inselatoare si induce in eroare publicul, reprezetantii constructorului auto a iesit in fata mass-media pentru a declara ca nu au de gand sa puna capat acestei strategii de marketing.
„Nici nu luam in calcul abandonarea campaniei noastre”, au fost cuvintele lui Alain Visser, director la departamentul vanzari si marketing la divizia europeana a General Motors. Acesta a adaugat ca nu este de acord cu punctul de vedere al autoritatilor, care considera campania „inselatoare”, conform Automotive News.
In schimb, purtatorul de cuvant al Consiliul Concurentei spune ca aceasta campanie de promovare este inselatoare pentru ca, cu toate ca nu exista o restrictie de timp pentru aceasta garantie, aceasta nu garanteaza decat acoperirea costurilor de reparatie pentru masinile cu pana in 160.000 km. In replica, Visser a spus: „Va provoc sa-mi gasiti o masina cu macar 100.000 km la bord”.
Opel a fost somata de catre Consiliul Concurentei din Germania, sa renunte la promovarea "Garantiei pe viata" a vehiculelor produse. Oficialii institutiei germane sunt de parere ca aceasta strategie nu face nimic altceva decat sa “ia ochii” si sa “duca in eroare clientii”, pentru ca garantia este limitata la 160.000 de kilometri, iar dupa pragul de 50.000 de kilometri costurile pentru reparatiile efectuate in garantie se impart intre Opel si proprietarul masinii.
Opel a lansat “garantia pe viata” acum cu doua saptamani. Acest nou plan de garantie presupune ca defectiunile aparute in garantie in primii 50.000 de kilometri vor fi suportate integral de Opel. Dupa acest prag de rulaj clientul va suporta o parte din cheltuieli de reparatie.