rss

Facelift minor pentru SsangYong Kyron

  1. 03/06/2009
  2. Categoria: Ssangyong
  3. Tags: facelift, kyron, Sport Utility, Ssangyong, SUV

Din cauza designului sau cel putin ciudat, SsangYong Kyron a fost si este cu siguranta o masina controversata. Pentru a-i conferi un plus la acest capitol in fata concurentei, coreenii l-au supus unei operatii de restilizare prin care spera sa-i imbunatateasca imaginea.

Din punct de vedere estetic, noul SsangYong Kyron a primit o parte frontala redesenate, cu noi blocuri optice si prize de aer mai mari, in timp ce la spate SUV-ul coreean are noi stopuri si un haion revizuit. La exterior se pot observa unele noutati importante cum ar fi antena radio sub forma de aripa de rechin, sinele de pe plafon, semnalizatoarele integrate in blocurile optice ce dispun de tehnologie LED si, peste toate acestea, noile jante din aliaj de 18 inch.

Aerul schimbarii se resimte si in habitaclu, Kyron facand un mare pas inainte in ceea ce priveste calitatea materialelor si a finisajelor. De asemenea, interiorul a primit si detalii precum insertiile cromate din jurul gurilor de ventilatie care confera un aer de sportivitate si confort. De asemenea, Kyron are un nou set de scaune frontale mai ergonomice, care ofera acum un suport mai bun. Instrumentarul de bord este iluminat intr-o nuanta de portocaliu mai aproape de tendintele actuale europene.

Noul SsangYong Kyron acum dispune de o gama de motorizari care cuprinde acum noi propulsoare diesel ecologice Green-Diesel mai eficiente, dotate cu filtru de particule. Marea noutate din gama Kyron este noul motor 200Xdi, care produce 138 CP si 310 Nm de cuplu, disponibili intre 1.800 si 2.750 rpm. Acesta poate fi asociat unei noi transmisii automata secventiala T-Tronic cu sase trepte. A fost pastrat modelul 270Xdi, care este echipat cu un turbodiesel in 5 cilindri de 2,7 litri cu injectie directa si tehnologie common-rail. Acesta dezvolta 165 CP la 4.000 rpm si un moment maxim de 340 Nm la 1.800-3.250 rpm. Acest motor poate fi conectat la o cutie manuala cu 5 rapoarte sau la cea automata T-Tronic.

Modelul este dotat cu un sistem de tractiune integrala nepermanenta ce ofera trei moduri de functionare, 2H (pentru regim de croaziera), 4H si 4L (pentru off-road). In plus, Kyron este unul dintre putinele SUV-uri care dispune de reductor (4L). La acestea se adauga sistemele de siguranta Hill Descent Control (HDC), ESP si ARC (sistem anti-derapare), toate la un loc facand ca SsangYong Kyron sa aiba capabilitati off-road remarcabile. Trebuie mentionat ca majoritatea concurentilor directi nu dispun de aceste sisteme sau le ofera optional.

Vizualizari: 2123