© 2024 Auto.ro
Aflata foarte aproape de punctul in care si-ar fi inchis portile definitiv, compania coreeana a reusit totusi sa evite in ultimul moment intrarea pe linia moarta gratie unei hotarari judecatoresti data impotriva lichidarii.
Tribunalul a luat in considerare un raport din care reiesea faptul ca Ssangyong valoreaza mai mult “viu” decat “mort”, astfel incat lungul drum de iesire la liman continua.
Raportul care a salvat practic marca Ssangyong a fost intocmit de catre PricewaterhouseCoopers, in el mentionandu-se faptul valoarea activelor lichidate nu ar fi nici pe departe la fel de mare decat o companie trecuta prin toate fazele restructurarii. Apropo de asta – ultimele rapoarte ale perioadei de restructurare trebuiesc completate pana la mijlocul lunii septembrie si, din cate se aude, totul este in grafic.
Dintre masurile incluse in planul de revenire merita amintite atat importanta reducere a fortei de munca, cat si dezvoltarea unei game de modele competitive, incepand cu Eco C200 (un CUV diesel-hibrid ce ar trebui sa apara undeva spre finalul acestui an).