rss

Peugeot sarbatoreste 200 de ani cu un look nou

  1. 13/01/2010
  2. Categoria: Peugeot
  3. Tags: Peugeot

Se intampla in 1810 cand Jean-Pierre si Jean-Frederic Peugeot au transformat moara de cereale a tatalui lor intr-o turnatorie de otel si au introdus familia Peugeot in era industriala.

Cu 200 de ani mai tarziu, un nou capitol din povestea Peugeot este pe cale sa se deschida cu o evolutie continua a brandului: o noua direcţie de stil, un nou “Leu” si o semnatura noua - Peugeot “Motion&Emotion” (Miscare si Emotie).

 

Pentru ca Peugeot sa evolueze si sa se adapteze la viitoarele provocari, actuala directie de stil va capata un aspect proaspat, simbolizat de noul concept Peugeot SR1. Aceasta masina de vis infatiseaza o expresie mai puternina, mai expresiva si pura a stilului Peugeot de maine si, de asemenea, afiseaza un aspect nou al binecunoscutului “Leu”.

 

Simbolul leului, asociat cu produsele Peugeot inca din 1858, evolueaza asadar si el. Creat de proprii designeri, logo-ul companiei este un punct esential pe fiecare vehicul. Noul Leu are acum un design simplificat, mai dinamic, caracterizat de fluiditate, cu portiuni finisate mat si portiuni finisate “glossy”.

 

Cu un design tridimensional pentru sporirea carcterului modern, logo-ul renunta la fundalul albastru, pentru un efect mai puternic. Albastrul actual devine mai inchis si este acum combinat cu un font nou, folosit pentru a descrie numele marcii.

 

Primul vehicul de productie care va purta insigna Peugeot complet refacuta va fi Peugeot RCZ ce va fi lansat in primavara.

 

Incepand din 1810, Peugeot si-a asociat numele, si mai tarziu “Leul”, cu ferastraie, unelte, rasnite de cafea, de sare si piper, biciclete, motociclete, scutere, autoturisme si vehicule comerciale usoare.

 

Acum Peugeot deschide un nou capitol.

 

Vizualizari: 1817