rss

Suzuki sarbatoreste 100 de ani de existenta

  1. 08/07/2009
  2. Categoria: Suzuki
  3. Tags: Suzuki

Suzuki sarbatoreste in 2009 100 de ani de existenta a companiei.

 

Istoria Suzuki incepe in anul 1909, cand Michio Suzuki fonda “Suzuki Loom Corporation”, o afacere bazata pe constructia de razboaie de tesut, pentru a ajunge astazi una din cele zece cele mai mari producatoare auto (autoturisme de oras si de teren), producator de mini-camioane si mini-vanuri, motoare de ambarcatiuni, barci cu motor, generatoare, scaune motorizate si constructii prefabricate.

 

In prezent, Suzuki este lider de top pe piata moto si o adevarata vedeta a campionatelor mondiale de motocross. In plus, Fundatia Suzuki, fondata in 1980, finanteaza proiecte de cercetare si perfectionare a tehnologiei auto, care sa asigure un consum cat mai mic de energie (ceea ce minimalizeaza extra-costurile cumparatorilor) si un numar cat mai mic de emisii CO2. Suzuki Motor Corporation lucreaza permanent la dezvoltarea de metode alternative de combustibili si generatii noi de motorizari pe baza de bioetanol si biodiesel, pentru a oferi masini eco, cu un consum redus, la un pret extrem de accesibil.

 

Filosofia marcii, Suzuki. Way of Life” esentializeaza dorinta de a satisface si bucura complet consumatorii prin produse de valoare superioara.

 

Intr-un secol de existenta, Suzuki a reusit sa patrunda in peste 193 de tari, inclusiv in Romania, unde este lider de piata pe vanzari moto. Masinile Suzuki, aparute recent pe piata noastra, au castigat o serie de premii, incepand cu premiul pentru debutul anului, si continuand cu premiera lui Swift si Splash la premiile Best Cars si Autobuilt.

 

Ca urmare a crizei ecomice, Suzuki are o campanie care include preturi mici de vanzare pentru masinile din stoc. Astfel, Splash costa 9650 euro, Grand Vitara-18.500euro, Jimny-5500euro si SX4, vedeta campionatelor mondiale in anii trecuti, are un pret de 12.250 euro, iar Swift-ul este disponibil incepand de la 8990 euro.

 

Pentru a-si intari pozitia pe piata auto romaneasca, “Strategia Suzuki Romania pe terment scurt implica extinderea retelei de dealeri in principalele orase ale tarii”, a declarat Alin Radu, director general Suzuki Romania.

 

Vizualizari: 1130