© 2024 Auto.ro
Cu un scop bine stabilit de a revigora vanzarile citadinei-minune Nano, Tata Motors a lansat in urma cu putin timp o campanie de marketing care va cuprinde, printre altele, si o versiunea cu totul si cu totul speciala, numita Goldplus.
Asadar, micuta Tata Nano nu trece prin cea mai buna perioada, marea promisiune de a deveni masina poporului ducandu-se pe apa sambetei. Dupa o scurta explozie a vanzarilor, cifrele au aratat o scadere de 85% in luna noimebrie 2010, fiind comercializate numai 509 exemplare.
Pentru a mai redresa putin situatia, constructorul indian va lansa o editie aurita, poleita, mai mult decat pot suporta ochii privitorilor. Modelul va fi lansat in aprilie, odata cu implinirea a 5.000 de ani de traditie indiana in domeniul bijuteriilor.
Ceea ce vedeti in imaginile alaturate sunt unele dintre proiectele prezentate de diversi bijutieri, care au raspuns la provocarea lansata de Tata Motors, care, la randul sau, intentioneaza sa confere un plus de spirit indian citadinei low-cost.
Dupa cum arata schitele, noi zicem ca le-a iesit. Mai indian de atat nu se putea.