© 2024 Auto.ro
In timp ce noi ne bucuram de privelistea oferita de modernul Trabant electric prezentat sub forma de concept la Frankfurt, altii lucrau din greu la convertirea unui batran Trabi intr-un vehicul care se incarca de la priza.
Exteriorul, care nu a suferit modificari majore, nu ofera multe indicii despre natura acestui Trabant, dar odata ce ai ridicat capota incepi sa te prinzi ca ai in fata un exemplar unic.
Astfel, in locul invechitului motor in doi timpi, dar si in portbagaj, au fost asezate 10 baterii Odyssey cu gel, fiecare avand un amperaj de 58 Ah. Acestea alimenteaza o unitate Zapi care imprima Trabantului astfel echipat o viteza maxima de 112 km/h, cu circa 12 mai mult decat versiunea pusa in miscare de motorul traditional.
Responsabil pentru Elektro Trabi, asa cum si-a denumit creatia, este Martin Jacob, un mecanic din Bristol, Marea Britanie.
Iar daca va ganditi ca o asemenea lucrare necesita mult timp si este dificil de realizat, ei bine... Martin a declarat ca principala problema cu care s-a confruntat a fost... gasirea spatiului pentru cei 10 acumulatori.