© 2024 Auto.ro
Dupa mai multe luni in care a planat incertitudinea, Ford ar putea vinde in cele din urma brandul Volvo catre un cumparator inca necunoscut. Tocmai aceasta stare de incertitudine este motivul pentru care suedezii au anulat lansarea noului S60 in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
Scandinavii au finalizat designul atat pentru sedanul bazat pe conceptul S60, cat si pentru versiunea break, insa inca mai au de lucru la partea tehnica, in special la nivelul sasiului. Pentru a rezolva si aceasta problema, inginerii suedezii vor mai efectua in urmatoarele luni o serie teste pe circuitul de la Nurburgring.
Totusi, daca este sa ne luam dupa o informatie publicata de olandezii de la Autovisie, se pare ca aceasta intarziere este legata tocmai de eventuala vanzare a marcii Volvo catre un cumparator strain. Unul dintre potentialii cumparatori este cel mai mare constructor chinez independent, Geely.
Un acord cu firma asiatica nu este insa agreat de oficialii Ford, care se tem ca astfel imaginea lor ar avea de suferit si, in plus, ar pierde o importanta sursa de know-how ingineresc si talent de executie.
Indiferent de motivul amanarii lansarii noii generatii a sedanului S60, deocamdata nu se stie cand va debuta modelul. Programata sa demareze la inceputul lui 2010, productia noului S60 va fi impinsa probabil spre mijlocul anului viitor pentru a lasa astfel timp unei eventuale premiere mondiale la unul dintre saloanele auto de la Los Angeles, Detroit si Geneva.