rss

Un dealer Volvo din Romania reinventeaza showroomul auto autohton

  1. 26/01/2018
  2. Categoria: Volvo
  3. Tags: dealer volvo, primus auto, showroom volvo, Volvo

Primus Auto, cel mai mare dealer Volvo din Romania, inaugureaza un concept de showroom & service revolutionar in urma unei investitii de peste 1.000.000 euro. Ideea noului spatiu se bazeaza pe doua concepte inovatoare, Volvo Personal Service (VPS) si Volvo Retail Experience (VRE).

Ambele se inscriu in misiunea brandului de a face viata clientilor mai simpla si mai sigura si, totodata, de a inova constant. Transparenta, increderea si respectul pentru timpul clientului sunt atributele care stau la baza celor doua concepte, eliminand unele dintre barierele percepute in relatia dealer-client.

Intretinerea masinii devine mai simpla cu Volvo Personal Service
Potrivit celui mai recent studiu intreprins de producatorul suedez pe un esantion de 1 milion de clienti, relatia, timpul si solutionarea problemei sunt principalii factori care influenteaza nivelul de satisfactie. In acest context, Volvo Cars vine cu o abordare inovatoare si eficienta in materie de service auto si aduce un plus de valoare la nivel de experienta si satisfactie pentru clientii Volvo. Odata ajuns la showroom, clientul se bucura de o experienta completa, sub doua concepte unice - Volvo Personal Service (VPS) si Volvo Retail Experience (VRE).

Pentru eficientizarea timpului, fiecarui client ii este alocata o echipa de service, majoritatea lucrarilor de mentenanta fiind gata in doar o ora. Echipa dedicata preia responsabilitatea intregului proces de service, de la receptia masinii pana la inmanarea cheilor odata ce sunt finalizate lucrarile de service.

Pe durata reparatiilor, clientul se poate relaxa in showroom, intr-un spatiu primitor si confortabil, special conceput pe ideea de living room scandinav, evitand astfel drumurile suplimentare. In plus, clientul se bucura si de flexibilitate in stabilirea programarii si isi poate alege ora de check-in in service in functie de programul sau.

Un alt element de noutate, unic pe piata de profil este pastrarea aceluiasi tehnician pentru fiecare client in vederea viitoarelor reparatii. Clientul va intra in posesia cartii de vizita a tehnicianului alocat si il va putea contacta ori de cate ori va fi necesar, asigurand in acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service si construirea unei relatii cu cel care are grija de automobil.

Cu Volvo Retail Experience, timpul de asteptare este o placere
Misiunea Volvo se adreseaza direct nevoilor clientului pentru servicii rapide, eficiente si personalizate. In acest context, Volvo Retail Experience devine o componenta de baza.

Cat timp sunt efectuate reparatiile, clientul se poate relaxa in zona de lounge, un spatiu inspirat din stilul si cultura suedeze. Noul showroom este creat sub conceptul de living room scandinav, in stil minimalist si este caracterizat de un mix de materiale naturale si mobilier de inalta calitate.  Intr-o atmosfera calda si confortabila, clientul se bucura de „Fika”, traditionala pauza de cafea suedeza in timp ce lucreaza sau discuta cu reprezentantii Volvo. Zona este dotata cu un bar in stil bistro, dar si o zona de joaca pentru copii. 

Vizualizari: 2169