rss

Volvo a avut cea mai solicitata aplicatie de brand pe Facebook in 2009

  1. 22/02/2010
  2. Categoria: Volvo
  3. Tags: facebook, Volvo

63.000 de echipe din intreaga lume au participat la jocul propus de Volvo pe Facebook - “Drive Around the World” - ceea ce il face cea mai solicitata aplicatie de marca si a 17-a cea mai instalata aplicatie de pe Facebook in 2009.

 

Jocul realizat de Volvo a provocat userii sa conduca virtual un Volvo C30 Drive pana la un alt prieten din reteaua Facebook, care locuieste cat mai aproape posibil; in acest fel era testat cat de departe poate ajunge un C30 Drive cu doar un rezervor de combustibil. Masina se transmitea, astfel, de la un prieten la altul in incercarea de a finaliza o calatorie virtuala in intreaga lume in termen de 80 de zile.

 

Desi nici o echipa nu a reusit sa parcurga toata distanta in termen de 80 zile, au existat echipe care au calatorit tot drumul de la Cape Town, Africa de Sud pana la Samara, Rusia, in incercarea de a invinge concurentii din Asia, care au calatorit de la Sofia, Bulgaria pana la granita cu Mongolia .

 

Jocul Volvo este aplicatia de marca cea mai instalata in 2009, care a atras un public cu adevarat global ce se intinde din Europa in America de Nord, Asia si Africa.

 

Concursul a inceput la 16 noiembrie 2009, s-a incheiat la 5 februarie 2010 si a fost promovat printr-un trailer animat, care a primit 569.000 de vizualizari la nivel mondial, in 169 de tari.

 

Vizualizari: 1643