© 2024 Auto.ro
Volvo planuieste lansarea unui nou hatchback in cinci usi in 2012. Programat sa concureze cu modele ca VW Golf si Ford Focus, masina va avea la baza sedanul S40 actual si va folosi platforma lui C30 coupe. Noul model va avea ca tinta cumparatorii europeni, avand in vedere ca acest tip de vehicule nu sunt atat de importante pentru piata Statelor Unite.
Cu aceasta noua masina, Volvo doreste sa isi imbunatateasca vanzarile, dat fiind ca producatorul a vandut doar 335.000 de automobile la nivel global, desi are o capacitate de 500.000. CEO-ul Stefan Jacoby duce acest numar chiar mai departe si crede ca Volvo poate vinde peste 800.000 de automobile pe an, in termen de 10 de ani.
“Dezvoltam o strategie in urmatoarele sase luni pentru a vedea cum putem creste vanzarile nu numai in tarile emergente precum China, dar si pe pietele din Europa si SUA. Fiind o companie auto relativ mica ne putem misca repede ", a spus Jacoby