© 2024 Auto.ro
Alfa Romeo Giulia trebuia sa ii aduca un profit frumusel brand-ului din Torino, insa realitatea a fost alta. Clientii nu s-au prea inghesuit iar vanzarile nu au fost nici pe departe cele asteptate.
Astfel, oficialii au ajuns la concluzia ca gama Giulia merita o improspatare, anuntata cu putin timp in urma. Pentru inceput, versiunile Giulia si Giulia Sport primesc cateva insertii cromate pentru interior, Giulia Ti vine cu jante noi de 18 inch, iar varful de gama cu motor Ferrari propune un sistem audio Harman Kardon si sistemul Forward Collision Warning Plus.
In plus, aceasta din urma primeste in standard si pachetul Driver Assistance Dynamic, care include un cruise control adaptiv cu functie full-stop, sistem de atentionare la parasirea benzii de circulatie si faruri cu sistem de control automat al fazei lungi.
Alfa Romeo extinde deasemenea si lista de dotari optionale, unde regasim acum un sistem de infotainment cu display de 8.8 inch, compatibil Apple CarPlay si Android Auto, un sistem audio Harman Kardon pentru versiunile Giulia si Giulia Sport, sau tapiterie din piele bi-colora cu cusaturi contrastante.
Tot aici merita mentionate imbunatatirile primite de Giulia Ti Sport, si anume un set nou de jante de 19 inch si un pachet care include printre altele o suspensie activa si diferential cu alunecare limitata.