rss

Alfa Romeo: Piata europeana trece in plan secund

  1. 21/10/2011
  2. Categoria: Alfa Romeo
  3. Tags: 4c, Alfa Romeo, Giulia

In urmatorii ani Alfa Romeo se va concentra asupra relansarii pe piata nord-americana, in detrimentul restabilirii credibilitatii pe pietele europene. Strategia FIAT a fost dezvaluita de  insusi Sergie Marchionne, care a marturisit ca scoaterea marcii Alfa din conul de umbra va fi unul dintre cele mai dificile planuri.

Pentru a-si atinge obiectivul CEO-ul intentioneaza sa numeasca pana la sfarsitul anului viitor un nou sef pentru divizia din SUA, care sa se ocupe de relansarea din America de Nord, programata pentru anul 2013.

In privinta reusitei, Marchionne este optimist. Desi Alfa Romeo a parasit Statele Unite in anul 1995, oficialul italian afirma ca testele de piata sunt pozitive, inca un motiv pentru care brandul isi va muta atentia asupra Americii de Nord, si nu asupra Europei, cum s-a intamplat pana in prezent.

FIAT planuieste sa vanda 400.000 de unitati Alfa la nivel mondial pana in anul 2014, un obiectiv mai mult decat ambitios daca luam in calcul ultimii ani de recul ai marcii.

Pentru anul 2014, Marchionne se asteapta ca Alfa Romeo sa livreze 85.000 de masini in America de Nord, o cifra realista, din punctul de vedere al sefului Fiat: "Ar trebui usor datorita viitoarelor lansari stabilite pentru acest interval de timp."

Printre modele care vor debuta in perioada urmatoare se numara noul coupe Alfa Romeo 4C si un primul SUV din istoria marcii, realizat in colaborare cu Jeep. 4C va juca rolul principal in atragerea clientelei nord-americane.

Ulterior vor fi lansate inlocuitorul lui 159, noul Alfa Romeo Giulia in variante sedan si break, un nou model cunoscut sub numele 6C, care va fi varf de gama, precum si Mito in cinci usi si noul Spider.

Vizualizari: 2399