rss

Audi R8 facelift, primele imagini si informatii oficiale

  1. 25/07/2012
  2. Categoria: Audi
  3. Tags: Audi, facelift, R8, Spyder

Audi va aduce la Salonul Auto de la Paris noua gama R8 facelift compusa din versiunile V8, V10 si ineditul V10 Plus. Sportiva germanilor vine cu un coeficient aerodinamic imbunatatit, o transmisie revizuita si alte modificari discrete de design.

Audi R8 si R8 Spyder fac obiectul unei operatiuni de facelift in urma careia au beneficiat de o actualizare stilistica de bun augur, dar si de o noua transmisie automata cu dublu ambreiaj S tronic, cu sapte rapoarte, pentru versiunea V10.

Audi R8 masoara 4,44 metri in lungime, 1,90 metri in latime si 1,25 metri in inaltime (1,24 m Spyderul). Designerii casei auto din Ingolstadt au modificat fantele de aer de sub blocurile optice si au propus faruri cu LED in standard.

Gama de culori pentru caroserie este compusa din doua culori nemetalizate, Ibis White şi Brilliant Red, patru culori metalizate şi cinci culori cu efect perlat sau efect cristalizat. Modelul este disponibil cu o lista generoasa de elemente din fibra de carbon.

Mai mult decat atat, versiunea Audi R8 V10 Plus vine la pachet cu o nuanta cu finisaj mat, disponibila exclusiv pentru aceasta motorizare, precum si cu o serie de alte detalii distinctive.

Constructorul auto a lucrat si la aerodinamica, in functie de versiunea de motorizare si tipul de caroserie coeficientul fiind de 0.35 sau 0.36. Sportiva echipata cu motorul V8 de 4,2 litri FSI, capabil sa dezvolte 430 Cai Putere la 7.900 rpm si 430 Nm intre 4.500 si 6.000 rpm, accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,6 secunde (4,3 sec cu transmisia S tronic) si atinge o viteza maxima de 302 km/h (300 km/h).

In varianta spyder, motorul asigura un sprint de la 0 la 100 km/h in 4,5 sau 4,8 secunde, in functie de transmisie, in timp ce viteza maxima nu sare de 300 km/h. R8 V8 Coupe quattro S tronic consuma in medie 12.4 litri de benzina la fiecare suta de kilometri.

Versiunea V1O este echipata cu unitatea FSI de 5,2 litri, care produce 525 Cai Putere la 8.000 rpm si un cuplu maxim de 530 Nm la 6.500 rpm. Cu acest motor, Audi R8 V10 cu transmisie manuala atinge suta pornind de pe loc in 3,9 secunde (3,6 sec cu S-Tronic) si promite o viteza de top de 316 km/h (314 km/h). De cealalta parte, Spyderul accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,1 secunde si atinge o viteza maxima de 313 km/h.

Noul V10 Plus utilizeaza aceeasi unitate de 5,2 litri, configurata de livreze 550 Cai Putere si un cuplu maxim de 540 Nm. Cuplat la transmisia S-Tronic, modelul accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,5 secunde si atinge o viteza maxima de 317 km/h, in timp ce consumul mediu este de 12,9 litri de carburant la suta de kilometri.

In compania transmisiei manuale, autoturismul sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 3,9 secunde, atinge o viteza de top de 319 km/h, iar consumul este de 14,9m litri/100 km. Dupa cum ne-a obisnuit, toate motoarele sunt asamblate manual. Noua transmisie S-Tronic cu sapte trepte reduce emisiile de CO2 cu pana la 22% pentru versiunea R8 V10 Plus.

Noul Audi R8 facelift va debuta pe piata la finele acestui an. Pana atunci, il vom putea admira la Paris, unde va fi prezent pentru cel mai mare eveniment auto al sfarsitului de an.

Vizualizari: 2235