© 2024 Auto.ro
BMW Group a inregistrat cel mai bun rezultat al vanzarilor din istorie in 2011. Brandurile BMW, MINI si Rolls-Royce au crescut cu 14,2% la nivel mondial, ajungand la un total de 1.668.982 automobile livrate.
Ramanand in continuare lider al segmentului premium, BMW Group a vandut in luna decembrie cu 11,9% mai mult decat in aceeasi perioada din 2010, totalul fiind de 158.125 unitati.
In ceea ce priveste distributia pe marci, BMW a inregistrat o crestere de 12,8% in 2011, cu un total de 1.380.384 autoturisme, cel mai bun rezultat din istoria brandului bavarez. Cea mai mare crestere a inregistrat-o BMW X3, cu 117.944 unitati, ceea ce inseamna o evolutie de 156,4%.
BMW X1 a fost comercializat in numar de 126.429 exemplare, cu 26,4% mai mult decat in 2010, in timp ce BMW Seria 5 si-a consolidat pozitia de lider al segmentului, cu un total de 310.050 masini livrate clientilor în 2011.
Si vanzarile MINI din 2011 au urcat la un nivel record. In intreaga lume au fost vandute 285.060 automobile, in crestere cu 21,7% fata de anul anterior. MINI Countryman a totalizat 89.036 unitati livrate in primul sau an complet în care a fost disponibil.
Cu un total de 3.538 automobile, Rolls-Royce Motor Cars a afisat în 2011 cele mai bune vanzari din istoria sa si o crestere de 30,5% fata de nivelul din 2010 (2711 masini).
Europa a fost regiunea cu cele mai ridicate vanzari pentru BMW Group, volumul comercializat fiind in crestere cu 8,5% (857.792 unitati). Compania a avut o crestere constanta on Asia, cu 373.613 masini vandute (+31,1%). In America totalul masinilor livrate catre clienti on cursul anului trecut a fost de 379.332, o crestere de 15,3%.