rss

BMW X6 debuteaza in Romania din 4 decembrie cu un pret de inceput de 56600 Euro

  1. 21/10/2014
  2. Categoria: BMW

Inarmat cu un design si mai impresionant si cu performante remarcabile, noul BMW X6 isi consolideaza pozitia de exponent principal al placerii exclusiviste a condusului. Ajuns la cea de-a doua generatie, modelul Sports Activity Coupe – care a deposit deja vanzarile globale de 250.000 de unitati – se bucura de un statut special in randul rivalilor gamei BMW X datorita alurii irezistibile, performantelor remarcabile si luxului inovator. Noul model este pregatit sa isi faca debutul in showroomurile din Romania incepand din 4 decembrie. Pretul de inceput este de 56600 Euro fata TVA pentru versiunea xDrive30d, in timp ce modelele M50d si xDrive50i sunt disponibile pentru 74700 Euro, respective 73195 Euro fara TVA.


Designul extrovertit al noului BMW X6 combina robustetea si versatilitatea unui model BMW X cu eleganta sportiva specifica coupeurilor marcii. Pachetul Design Pure Extravagance adauga accente de inalta calitate, atat in interior, cat si la exterior. In acelasi timp, pachetul M Sport include dotari selectate special care imbunatatesc caracterul dinamic al automobilului. De asemenea, inca de la lansare vor fi disponibile dotarile din programul BMW Individual.


Suplimentar, noul BMW X6 dispune de o gama exclusiva de dotari standard: faruri bixenon, jante de 19 toli din aliaj usor, operare automata a hayonului si transmisie sport Steptronic cu opt trepte, cu clapete pe volan pentru schimbarea vitezelor, precum si tapiterie cu piele, aer conditionat reglabil pe doua zone, oglinda retrovizoare cu efect antiorbire si pachet de siguranta Driving Assistant din portofoliul BMW ConnectedDrive. Functionalitatea extinsa se datoreaza si spatarul banchetei ce poate fi divizat/rabatat in raport 40:20:40, ceea ce permite portbagajului sa fie extins de la 580 de litri la un maxim de 1.525 de litri (un plus de 75 de litri fata de modelul anterior).


Noul model este pregatit de lansare pentru luna decembrie a acestui an. Gama de motoare disponibile (consum mediu mixt: 9,7-6,0 l/100 km; emisii CO2: 225-157 g/km) consta din propulsorul V8 de ultima generatie care dezvolta 330 kW/450 CP pentru BMW X6 xDrive 50i, un motor diesel cu sase cilindri dispusi in linie care ofera 190 kW/258 CP pentru BMW X6 xDrive 30d si inca un agregat cu aceeasi configuratie, cu trei turbocompresoare – 280 kW/281 CP -, pentru BMW X6 M50d. BMW X6 beneficiaza si de o reducere cu pana la 22% a consumului mediu mixt datorita tehnologiei BMW TwinPower Turbo, transmisiei sport Steptronic cu opt trepte (disponibila standard) sau numeroaselor tehnologii BMW EfficientDynamics. In primavera 2015, BMW X6 xDrive35i (225 kW/306 CP) si BMW X6 xDrive40d (230 kW/313 CP) vor complete gama de modele.


Disponibil standard pentru toate modelele, sistemul inteligent de tractiune integral BMW xDrive optimizeaza tractiunea, stabilitatea directional si dinamica in viraje, in functie de situatie.


Toate variantele noului BMW X6 respecta standardele EU6 privind emisiile. Limitele oxizilor de azot pentru motorizarile diesel sunt indeplinite prin utilizarea unui catalizator de absorbtie NOX si a unui catalizator SCR cu injective de uree (AdBlue).


Varful gamei de motorizari pentru noul BMW X6 este propulsorul V8 pe benzina. Cea mai noua versiune a motorului de 4,4 litri care echipeaza BMW X6 xDrive50i inregistreaza o crestere a puterii maxime, in comparatie cu predecesorul sau, de 10% - la 330 kW/450 CP (+30 kW/43 CP) - si, in acelasi timp, beneficiaza de o reducere a consumului mediu mixt 22%. Gama de tehnologii BMW TwinPower Turbo cuprinde acum si gestiune variabila a supapelor VALVETRONIC, alaturi de cele doua turbocompresoare si injectia directa High Precision, inzestrand motorul cu opt cilindri cu reacţie si putere de tractiune imbunatatite, dar si cu o eficienta superioara. Cuplul maxim de 650 Nm (+50 Nm) este disponibil intre 2000 şi 4500 rpm, iar noul BMW X6 xDrive50i sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 4,8 secunde - este mai rapid cu 0,6 secunde fata de modelul anterior. Consumul de combustibil este de 9,7 l/100 km, iar emisiile CO2 variaza intre 225 si 227 g/km (in ciclul de testare EU si in functie de formatul pneurilor alese).


Un motor cu sase cilindri dispusi in linie, care dezvoltă 225 kW/306 CP, va completa gama de propulsoare pe benzina din primavara anului 2015, astfel ca noul BMW X6 xDrive35i va sprinta de la 0 la 100 km/h in 6,4 secunde. Consumul mediu mixt in ciclul de testare EU va fi de 8,5-8,6 l/100 km, in timp ce emisiile CO2 vor varia intre 198 si 200 g/km (in ciclul de testare EU, in functie de pneurile alese).


Deja exemplar, echilibrul dintre performanţe şi consumul de combustibil realizat de modelul anterior a fost imbunatatit inca o data de noul BMW X6 xDrive30d. Motorul diesel de 3,0 litri beneficiaza de tehnologia BMW TwinPower Turbo care cuprinde un sistem de supraalimentare cu geometrie variabila a admisiei si injectie directa common-rail. Propulsorul cu sase cilindri dispusi în linie genereaza o putere maxima de 190 kW/258 CP (+10 kW/13 CP) si un cuplu maxim de 560 Nm (+20 Nm) disponibil intre 1500 si 3000 rpm. Aceasta crestere permite o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 6,7 secunde (-0,8 secunde). Consumul mediu de combustibil al noului BMW X6 xDrive30d se situeaza la 6,0 l/100 km - o imbunatatire de 19% fata de modelul anterior -, in timp ce emisiile CO2 sunt de 157-159 g/km (conform ciclului de testare EU si in functie de dimensiunile pneurilor).


Toate motoarele disponibile pentru noul BMW X6 sunt combinate standard cu o transmisie sport Steptronic cu opt trepte. Conducatorul poate prelua controlul manual al schimbarii vitezelor fie prin utilizarea selectorului clasic, fie cu ajutorul clapetelor de pe volan.


In combinatie cu sistemul de navigatie Professional, transmisia automata are capacitatea de a lua in calcul profilul traseului pentru schimbarea vitezelor. Pe baza datelor de navigatie, cutia de viteze isi adapteaza strategia de schimbare a treptelor in functie de situatia de moment - de exemplu cand automobilul se apropie de un viraj, de un sens giratoriu sau banda de acces pe autostrada. Daca masina se apropie de o intersectie sau de un viraj, transmisia retrogradeaza in treapta potrivita, utilizandu-se optim frana de motor. Ulterior, cutia de viteze trece in treapta optima pentru o accelerare dinamica la iesirea din viraj.


Farurile LED adaptive, Comfort Access (care include deschidere si inchidere hands-free a hayonului), sistemul de navigatie Professional cu controler tactil sau sistemul de sonorizare Bang & Olufsen high-end surround subliniaza caracterul inovator al noului BMW X6.


Prin transferul constant al transmisiei intre puntea fata si cea spate in functie de necesitati, BMW xDrive furnizeaza o abordare speciala a placerii condusului pentru care BMW este renumit. In cea mai recenta versiune a sa, caseta de transfer a sistemului de tractiune integrala afiseaza o eficienta imbunatatita si o reducere a masei cu 1,4 kg. Conexiunea intre sistemul de tractiune integrala si DSC (Dynamic Stability Control) permite ca repartitia transmisiei sa fie ajustata in avans. In consecinta, performantele sistemului de tractiune integrala sunt disponibile inca dinainte sa apara patinarea - nu doar pe zapada si suprafete alunecoase, ci si in virajele abordate dinamic.


De asemenea gestionat electronic, acest sistem este integrat în diferenţialul spate. Conlucrand cu xDrive, se creeaza o combinatie intre dinamica manevrabilitatii si stabilitatea directionala. Dynamic Performance Control, care este disponibil ca parte a pachetelor optionale de suspensie Dynamic si Professional, variaza perfect repartitia puterii intre roţile spate (vector de cuplu). Rezultatul este o imbunatatire semnificativa in reactia directiei si tinuta de drum, indiferent de viteza. Dynamic Performance Control isi pastreaza actiunea de stabilizare in cazul in care conducatorul elibereaza acceleratia intr-un viraj.

Vizualizari: 8004