© 2024 Auto.ro
Proprietarii de autoturisme BMW isi insala de doua ori mai mult partenerul de viata decat clientii celorlalte branduri auto, conform unui studiu realizat de cel mai mare site matrimonial din Marea Britanie.
Site-ul IllicitEncounters.com, cu peste 640.000 de membri, a publicat un set de informatii care dezvaluie cat de predispusi la inselat sunt proprietarii de masini, in functie de marca.
Astfel, 19% din persoanele care activeaza pe celebrul site matrimonial detin un BMW, cifra ce ii face pe proprietarii de masini ale marcii bavareze cei mai infideli. Pe locul doi se situeaza soferii de Audi, cu 8,79%, iar pe locul trei se afla Mercedes,cu 8,23%.
Lista celor mai "nestatornici" continua cu Jaguar (6.59%) si Land Rover (4.94%). De partea cealalta, cei mai fideli sunt proprietarii de masini SEAT si Renault, cu 0.28%, MG (0.53%), Fiat si Chrysler (0.55%).
BMW pare sa fie preferat si de femeile adultere, 11% dintre acestea conducand un model al brandului, fapt ce confirma inca o data legatura intre statutul social de succes si infidelitate.